vrijdag 5 april 2013

Welkom op mijn blog!

Hallo,

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Hier ga ik mijn ervaringen met glutenvrij eten op reis met jullie delen. Ik verblijf zo'n vijftien tot twintig weken per jaar in het buitenland, dus ik zal voldoende hebben om over te schrijven.
Elk jaar speel ik vele internationale tennistoernooien over heel de wereld. De meeste toernooien bezoek ik elk jaar opnieuw. Ik eet nu een klein jaar gluten- en lactosevrij. Dat betekent dat ik binnenkort beter weet wat ik kan verwachten op de plaats van bestemming. Het afgelopen jaar was het steeds een grote verrassing! Het is jammer dat ik sommige ervaringen die ik de laatste maanden opgedaan heb, niet eerder heb gedeeld. Denk bijvoorbeeld aan een vliegreis naar Australiƫ zonder maaltijden aan boord, omdat het reisbureau een fout het gemaakt met het doorgeven van de dieetwens... Of aan het Italiaanse restaurantje in Mechelen dat heel verrassend glutenvrije pasta had, mijn eerste ervaring daarmee in een restaurant. Of mijn ervaringen met glutenvrij eten tijdens de Paralympische Spelen in Londen vorig jaar. Er was veel om over te schrijven, maar ik vertrouw erop dat er zich de komende tijd nog genoeg dingen voordoen om een blog over te schrijven. Kom dus zeker nog een keer langs!

Groetjes Marjolein

1 opmerking:

  1. Super leuke blog! Ik reis zelf ook veel, dus veel handige tips voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen