dinsdag 28 mei 2013

Ontbijten in Japan

Over het ontbijt maakte ik me op voorhand geen zorgen. Ik wist van vorig jaar wat ik ervan kon verwachten en al zou het niet spannend worden, het zou wel voedzaam zijn. Hieronder zie je wat ik vanmorgen van het ontbijtbuffet had gepakt (wederom heb ik het voor elkaar gekregen de foto ongewenst te kantelen). 
Gekookte rijst, Japans ei en verse ananas. Het ei en de rijst heb ik samen met chiazaadjes, die ik van thuis had meegenomen, gegeten. De ananas natuurlijk apart. Dit zal de hele week mijn ontbijt worden en ik vind het prima.
Overigens ben ik nu erg blij dat ik gisteravond duidelijk zei dat ik gekookt ei mag eten. Het was een paar minuten langer gekookt dan me lief is, maar het was tenminste gekookt. Vanmorgen lagen bij het ontbijt namelijk rauwe eieren! Die sla ik liever over.

Groetjes Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten