woensdag 26 juni 2013

Tennistoernooi in eigen land

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend speelde ik een tennistoernooi in Limburg. Het was ontzettend gezellig en de resultaten waren goed. Ook met het eten is het goed gegaan.

Vrijdag:
Ik ben aan het einde van de middag aangekomen op het toernooi. Ik had ervoor gekozen om voor deze avond mijn eigen eten mee te nemen. In de keuken is mijn eigen spaghetti opgewarmd en het smaakte me prima!

Zaterdag:
Ik bleef dit weekend slapen bij mijn dubbelpartner, die vlakbij het tennispark woont. Wel zo gezellig! Ik had mijn eigen muesli meegenomen en at dit met de sojayoghurt die ze voor me had gekocht. Een goed ontbijt!
Voor de lunch had ik mijn eigen broodpakketjes meegenomen. Thuis heb ik de boterhammen gesmeerd en met vleesbeleg erop ingevroren. Op vrijdag heb ik het meegenomen in een koeltas met koelelementen en bij aankomst op het tennispark direct in de vriezer gelegd (tussen de ijsjes). De vriezer bleek wat harder te vriezen dan mijn vriezer thuis, dus het duurde erg lang voor mijn brood op zaterdag ontdooit was. Daarom legde ik het in de magnetron. Het smaakte daarna gelukkig prima!
Op zaterdagavond was er een Grieks buffet. Op voorhand was er al contact geweest met het Griekse restaurant dat het eten verzorgde, om te vragen of het eten glutenvrij was. Gelukkig voor mij waren de salades en het vlees vrij van gluten en lactose. Het enige dat ik niet kon eten was het brood en de saus. Ik had daarom van thuis een kaiserbroodje meegenomen. Ik heb heel veel gegeten, want het smaakte allemaal ontzettend lekker!

Zondag:
Mijn ontbijt bestond uit een bakje yoghurt met muesli en versgeplukte aardbeien. Hartstikke lekker!
Als lunch had ik wederom mijn eigen brood, deze keer wat eerder uit de vriezer gehaald.
Toen het toernooi was afgelopen en we naar huis konden gaan, was het al half zes. Op het tennispark stond deze dag een snackwagen, waar ze friet en snacks verkochten. De friet werd apart gebakken en ik had geluk, want ik kon hun allerlaatste portie friet kopen. Daarna ging ik met een gevulde maag op huis aan.

Het was een topweekend! En doordat ik zelf goed wist wat ik at, hoefde ik me helemaal nergens zorgen over te maken. Op zaterdag en zondag stonden er tevens grote schalen met fruit, dus ik heb ook heerlijke tussendoortjes gegeten.

Groetjes Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten