vrijdag 16 augustus 2013

Wie zijn mijn lezers?

Hallo allemaal,

Mijn weblog is de afgelopen maanden al vaak bekeken. Dat vind ik hartstikke leuk, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat de berichten die ik schrijf gelezen worden. Via het Coeliakie forum op Facebook heb ik al enthousiaste reacties mogen ontvangen en dat motiveert me natuurlijk om op mijn weblog te blijven posten. Toch stel ik nu de vraag: wie zijn jullie? Een reactie op dit bericht zou ik tof vinden :).

Groetjes Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marjolein,

    Ik lees je blog regelmatig! Leuk, ik zie je ook vaker op fb verschijnen.
    Ik heb 2 kinderen een meisje van 11, bij haar is in maart 2010 coeliakie vastgesteld omdat de kinderarts op zoek was naar een reden voor haar groeiachterstand. Bij mijn zoon van 8 is destijds gezocht naar coeliakie in een familie-onderzoek en hij is dus 1 van de weinige coeliakie patiƫnten die dus geen enkele klacht heeft, helaas heeft hij wel sinds een paar maanden diabetes 1 erbij, als toetje zullen we maar zeggen ;-(((
    Ik heb zelf ook een blog glutenfriehoorterbie.blogspot.com
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein,

    Ik lees ook je berichten. Niet altijd overigens (tijdgebrek). Voel je helemaal vrij om te doen en laten met je blog wat je wilt. Dat ten eerste. Ten tweede, een blog bijhouden is heel erg tijdrovend. Dat kan je (dag)planning aardig in de war brengen... Da's mijn mening.
    En o ja, ik ben ook gevoelig voor gluten. Ontdekt in 2011. Het was even wennen, met alles, maar het leven gaat gewoon door (poe wat klinkt dat zwaar).
    Ik vertel overigens niet zo veel over mezelf, want ik weet eerlijk gezegd niet of deze reactie door de hele wereld gelezen kan worden. Daar ben ik een beetje huiverig voor. Begrip aub.
    Groetjes, Steven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjolein,

    Ik lees je blog ook regelmatig. Mijn dochter Fiona is 10 en heeft al 6 jaar coeliakie. Daarnaast heeft ze sinds een half jaar ook diabetes. De coeliakie is ontdekt door groeiachterstand. Ik vindt het heel leuk om je berichten te lezen! Succes in de VS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo!

    Mij ken je al. We hadden een tijdje geleden via de mail contact over een blogje dat ik wilde schrijven. Een blogje over deze website: http://ikbenglutenvrij.nl/?p=6272

    Ik ben Mirjam. Mijn peuterdochter en ik hebben coeliakie. Hierover houd ik een website bij: ikbenglutenvrij.nl

    Ik lees jouw blog altijd als er een nieuw bericht op staat. Vind het zeer interessant om te lezen hoe jij 'glutenvrij reist'. En hoe jij met de uitdagingen van dit dieet om gaat.

    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen