vrijdag 4 oktober 2013

Neem het lot in eigen hand

Ik vroeg mezelf gisteravond af waarom ik helemaal naar het restaurant zou moeten gaan voor het ontbijt. Voor de riante keuze? Nou nee, bedankt. Voor de rijstwafels met ei vond ik het niet de moeite waard. En zelf mijn brood meenemen, na het eerst in het huisje in de magnetron opgewarmd te hebben... Ik koos ervoor om vanmorgen lekker in het huisje te ontbijten met de kokos/rijstmelk en cornflakes. Een goede keuze!

De maaltijden op het tennispark waren gisteren en vandaag niet inspirerend. Dit at ik gisteren:
De zalm was een leuke afwisseling, maar alles was heel erg smaakloos (vandaar de ketchup). Vanmiddag kreeg ik weer rijst met vlees als lunch. Ik smeekte om iets anders, op z'n minst wat groenten. Ik kreeg toen de wortels en bietjes die ik de eerste avond niet kreeg. Toen mocht ik het niet eten, vandaag wel...? Verder dus weer droge rijst en een heel droog stuk vlees. Absoluut niet lekker.

Ik heb helemaal genoeg van de maaltijden op het park. Vandaar dat ik het lot in eigen hand heb genomen: ik ben weer naar de supermarkt gegaan en heb daar spullen gehaald voor het avondeten en het ontbijt van morgen:
Vanavond eet ik lekker pasta met bolognesesaus en als bijgerecht koolsalade. Morgenochtend eet ik het brood dat ik eerder al had gekocht met gebakken eieren. De kokosolie had ik van thuis meegenomen, met vooruitziende blik. Ook heb ik een paar zakjes zout meegenomen vanuit huis. Ik heb er zin in vanavond en morgenochtend iets anders te eten!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten