maandag 11 november 2013

Lunchen tijdens het toernooi

Tijdens het toernooi in Mission Viejo worden lunch en diner op het tennispark verzorgd door de organisatie. Elke maaltijd wordt geleverd door een ander restaurant. Zo staat er regelmatig pizza, pasta en salade op het menu. Nadat ik samen met iemand van de organisatie bekeken had wat er deze week geserveerd zou worden als lunch, hebben we besloten dat er voor mij apart inkopen gedaan zou worden. Ik mocht een lijstje maken met dingen die ik wilde eten en een van de vrijwilligers zou het gaan halen in de supermarkt. Ik heb om het meergranenbrood gevraagd dat ik zelf al gekocht had in de supermarkt. Als beleg ging ik wederom voor de kokosspread en voor plakjes kipfilet en kalkoenfilet. Ook werd er voor mij een zak gemengde sla, een komkommer en tomaten gehaald en een fles gluten/zuivelvrije ranch sladressing. Zo was de lunch voor mij elke dag prima voor elkaar!
Vorige week zaterdag zag ik toevallig de eigenaar van het restaurant dat de lunch van afgelopen woensdag verzorgde. Het was een pizzarestaurant en deze man vertelde mij dat hij vaker glutenvrije pizza's bakte en dat zijn klanten daar erg over te spreken waren. Hij wilde voor mij een gluten/zuivelvrije pizza maken. Ik vertelde hem dat ik écht niet tegen gluten kan en niet zo'n hype-eter ben en hij verzekerde mij dat de pizza afzonderlijk van de normale pizza's gebakken werd. Op woensdag kreeg ik een lekkere pizza! De bodem was slap, maar dat kan zijn doordat hij al een hele tijd op mij lag te wachten in zo'n warmhoudkast. De smaak was echter goed. 

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je toch ook een pizza kon eten, en er rekening met je wordt gehouden.
    Petje af voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen