zondag 22 december 2013

Novotel Brainpark Rotterdam

Ik heb twee nachten doorgebracht in het Novotel hotel op Brainpark Rotterdam. Van tevoren had ik contact gehad met het hotel in verband met het ontbijt. Men had aan mij doorgegeven dat er gluten/lactosevrij brood aanwezig zou zijn. Dat was inderdaad het geval: bij het ontbijt kreeg ik beide ochtenden vier boterhammetjes. Deze waren opgewarmd in de magnetron, gok ik zo. Ze waren in eerste instantie niet allemaal lang genoeg opgewarmd, dus ze vielen een beetje uit elkaar en voelden niet lekker aan. Na het bord teruggestuurd te hebben naar de keuken met het verzoek de boterhammen nog wat langer te verwarmen, smaakte het goed.
Bij het buffet kon je uit veel soorten broodbeleg, fruit, yoghurt en warm ontbijt kiezen. Ik ging beide ochtenden voor een dubbele omelet, die ik op het brood met wat ketchup at. De overgebleven twee boterhammen at ik met jam, want ik wist niet wat ik van het vleesbeleg moest denken. Er was vers fruit aanwezig en ook de sapjes waren vers (aardbei/sinaasappelsap, lekker!). Kortom: een prima ontbijt!


Ik heb beide avonden gebruik gemaakt van de roomservice. De eerste avond had ik zin in iets lekkers en lieten mijn kamergenoot en ik vers fruit bezorgen:


De tweede avond belde ik naar het restaurant met de vraag of hun tomatensoep glutenvrij was. Dat was het geval! Er werd gewoonlijk room doorheen gedaan, maar op mijn verzoek werd het weggelaten. Ik kreeg (zonder daar specifiek om te vragen) glutenvrij brood bij de soep, erg netjes. Het waren de zelfde boterhammen als bij het ontbijt. 


Kortom: het glutenvrij eten was prima geregeld in dit hotel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten