maandag 31 maart 2014

Bonefish Grill

Ik schreef vorig jaar een keer over een handige app met informatie over wat je glutenvrij kunt eten bij een aantal restaurantketens in de VS. Daar staat ook de keten Bonefish Grill tussen. En laat dat restaurant nou op loopafstand van het hotel van afgelopen week zijn... Gisteravond zijn we er wezen eten. Ik had de glutenvrije menukaart al bekeken op de website van het restaurant en ter plekke aangekomen kreeg ik hem ook overhandigd. Ik ging voor de rainbow trout met jamijnrijst en gestoomde groenten. Op deze manier at ik ook melkvrij. Er waren twee glutenvrije/melkvrije sausjes die ik kon kiezen voor bij de vis en de serveerster bood aan dat ik ze er allebei bij kreeg in een schaaltje. Ik vond de sausjes niet van toegevoegde waarde, want de vis smaakte van zichzelf al erg lekker. Het was wel lekker bij de rijst, dus ik heb een deel van de rijst met de sausjes gegeten.


Dit restaurant is zeker een aanrader als je een lekker stuk vis wilt eten! Ze hebben ook andere gerechten op de kaart staan, wanneer je niet zo van de vis bent. En ze hebben zelfs een glutenvrije brownie en crème brûlée als toetje en glutenvrij bier op voorraad (althans, in Pensacola stond het bier op de menukaart erbij). Ik zou er zeker nog een keer naartoe gaan!

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten