vrijdag 28 maart 2014

Romano's Macaroni Grill

Bij Macaroni Grill, met vestigingen in veel verschillende staten (denk ik?), hebben ze een uitgebreide menukaart met allergenen. Je kunt kiezen uit een diversiteit aan gerechten, zoals vlees en vis en pasta. Ik ging voor de optie "Make your own pasta" en koos de glutenvrije penne, pastasaus, verschillende soorten groenten en verschillende soorten vlees/vis. Het resultaat was heerlijk:



Ik nam er ook nog een side salad bij. Hier zat een hard zoet stukje in, het smaakte naar butterscotch. Ik spuugde het uit, maar had ook een deel doorgeslikt. Dat leek me niet thuis te horen in de salade! Ik sprak de bediening erop aan en de chefkok kwam uiteindelijk bij mij aan tafel. Hij dacht dat het een stuk knoflook moest zijn, maar dat was het zeker weten niet. Ik weet niet wat het wel was, maar ik was wel bang voor een glutenbesmetting. De kok vroeg me wat hij kon doen. Ik zei dat hij de salade van de rekening kon halen en dat heeft hij gedaan. Toen de pasta tien minuten later op tafel stond kon ik gelukkig toch ontspannen van de rest van het eten genieten. En lekker dat het was!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten