donderdag 8 mei 2014

Ik ga op reis en ik neem mee...

Morgen vertrek ik voor tien dagen naar Japan. Ik weet precies wat ik daar aan eten kan verwachten, want vorig jaar ben ik naar het zelfde toernooi geweest. Ik weet dat ik prima kan overleven op drie maaltijden met witte rijst per dag, al raak ik er wel van verstopt. Ik heb daar dit jaar geen zin in en daarom neem ik veel brood en crackers mee. Ik heb diverse soorten brood gekocht die zonder toasten lekker zijn en op dit moment staat een brood in de oven, dat ik tijdens mijn eerste dagen in Japan zal eten. Wat ik verder aan eten meeneem? Je ziet het hieronder!


Het is veel te veel, maar beter te veel dan te weinig. Ik neem een lading noten/fruit repen mee, een Meesterbakkers brood, twee keer Pain Campaignard, een zelfgebakken brood, vier pakken crackers, een pak kleine crackertjes, een maal instant oatmeal, twee keer vegetarische paté, een pot jam, twee zakjes instant soep, een pak rozijnencrackers, een paar cupjes jam voor in het vliegtuig, wat zakjes ketchup en mayo en een zak appels. Natuurlijk verkopen ze in Japan ook appels, maar ik eet graag biologische appels. Ander fruit zal ik ter plekke in de supermarkt kopen, wanneer ik door mijn appels heen ben. Ook gaat mijn pot colon clean vezels mee, in de aanval tegen de verstoppende witte rijst!

Wat zouden jullie meenemen op reis?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten