dinsdag 27 mei 2014

Is Morus in Alphen a/d Rijn

Vanavond ben ik met twee vrienden uit eten geweest bij Is Morus in Alphen a/d Rijn. Dat is een Italiaans restaurant en het wordt gerund door 'echte' Italianen. Die weten dus hoe je lekkere pizza en pasta moet maken! Je kunt er ook prima terecht voor glutenvrij eten. Pizza is niet mogelijk, maar alle pastasausen zijn glutenvrij en ze hebben glutenvrije pasta.
Vooraf kregen mijn vrienden brood met kruidensaus. Ik bestelde een kleine salade. Als hoofdgerecht ging ik voor de kruidige pasta met mediterraanse groente. Het smaakte erg lekker! 
Bij de toetjes stonden drie gerechten met vers fruit. Ik vroeg ze om twee ervan te combineren: in plaats van de met met ijs en slagroom gevulde halve ananas, ging ik voor de ananas met vers fruit. Het was een grote portie, die heerlijk smaakte! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten