dinsdag 24 juni 2014

Heerlijke broodjes bij het ontbijt!

Ik wist niet of er glutenvrij brood aanwezig zou zijn bij het ontbijt, dus voor de zekerheid nam ik een rol rijstwafels mee naar beneden. De ober vertelde me dat ze brood voor me hadden. Tijdens het wachten (wat 20 minuten duurde) kon ik al genieten van schoongemaakt vers fruit van de fruitbar. Ik had ook salade kunnen pakken, maar dat at ik al bij het diner.
Het lange wachten werd beloond: 
De broodjes smaakten echt ontzettend lekker! Ik heb er een weggegeven aan een Franse speelster, van wie ik weet dat ze glutenvrij moet eten. Zij at namelijk naar zelf meegebrachte crackers en ik had aan een broodje ei en een bakje fruit genoeg. 
Ik had speciaal om ei zonder boter of melk gevraagd, want dat zat er bij het buffet al doorheen. Verder lijkt er akelig weinig keuze voor beleg te zijn voor mij, want de jam zat in grote potten en van het vlees weet ik niet of ik het kan pakken. Ik zal het morgenochtend navragen. 

Groetjes Marjolein

PS.  Ik verblijf deze week in het Hilton hotel bij Paris Orly Airport. 

2 opmerkingen:

  1. Ik neem altijd van die kleine kuipjes jam mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb thuis een voorraadje met portieverpakkingen ketchup, mayonaise, jam en tartex. Heel erg handig vind ik dat. Ik herinnerde me echter van dit hotel de portieverpakkingen ketchup en mayonaise bij het buffet en ging er van uit dat er ook jam in kuipjes was, want dat is bij 95% van de hotels waar ik kom het geval. Helaas bleek dat hier dus niet zo te zijn. Ik herinner me nu wel dat ik vorig jaar apart vlees kreeg bij mijn brood, dus daar zal ik morgenochtend om vragen. Anders zoek ik in de buurt een supermarkt, waar ik iets kan kopen voor op brood. Helaas is er geen koelkast op de kamer, anders had ik zelf wel broodbeleg meegenomen van thuis.

      Verwijderen