woensdag 4 juni 2014

Lunch en diner tijdens de World Team Cup

Lunch en diner werden vorige week allemaal op het tennispark verzorgd door een cateraar. De lunch bestond uit soep, belegde broodjes en een warm gerecht. Het avondeten was warm. Wanneer ik wilde eten, kon ik me melden bij het buffet. Er was elke lunch een glutenvrije/melkvrije soep (dat was tevens de vegetarische optie) en bij de lunch kon ik kiezen uit belegde boterhammen (wit of meergranen van broodpakket.nl) of warm eten. Bij het diner kreeg ik ook elke keer iets lekkers voorgeschoteld.
Ik heb vorige week regelmatig foto's gemaakt. Er zitten alleen geen foto's van het brood tussen, maar dat waren dus dubbele boterhammen met daarop sla, komkommer, tomaat en kip of zalm.









Zoals je kunt lezen en zien, was het eten prima geregeld voor mij!
Naast de maaltijden stonden er de hele dag schalen met fruit waar je van kon pakken. Ook waren er heerlijke smoothies... Ik heb gesmuld!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marjolein,
    Dat ziet er erg lekker uit allemaal. Ik snap dat je hebt gesmuld ;-)!
    Erg leuk om jouw blog te volgen. Ik krijg zin om te gaan reizen.
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit =D Voelt voor jou vast ook fijn als het goed geregeld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat voelt zeker goed! En ik was erg blij dat ik (bijna) elke keer een complete maaltijd kreeg en dat er veel variatie in het eten zat. Het was echt heel erg goed geregeld deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen