zaterdag 19 juli 2014

Dineren in het Belfry QHotel Nottingham

In het hotel zit zowel een bar als een restaurant. Ik heb daar 'om en om' gegeten. Op de menukaarten staat aangegeven welke gerechten glutenvrij zijn of glutenvrij geserveerd kunnen worden. Gelukkig was de keuze groot genoeg. Toen ik de eerste avond laat aan kwam in het hotel, ben ik voor de soep met glutenvrij brood gegaan. Verder heb ik risotto, een duo van twee soorten lamsvlees, zeebrasem, een broodje hamburger en de salade met eend gegeten. Alleen op de burger met friet kreeg ik een lichte glutenreactie. Die begon al toen ik nog in de bar zat en ik heb navraag gedaan naar of de friet wel apart van de snacks gebakken werd. Volgens de chef was mijn maaltijd echt glutenvrije geweest. Dat zal best zo zijn, maar er is toch iets verkeerd gegaan met het bereiden. De rest van de week heb ik gelukkig nergens last van gehad.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten