zondag 20 juli 2014

Glutenvrij dineren op vliegveld Birmingham

Als je een warme maaltijd wilt eten op vliegveld Birmingham, kun je dat misschien beter voor dan na de douane doen. Na het inchecken van je bagage moet je naar de eerste verdieping, waar je op een soort pleintje met meerdere restaurants komt. Daar zit onder andere:


Ze hebben een glutenvrije menukaart met zowel voor-, hoofd- als nagerechten: 


Ik zit op dit moment te wachten op mijn bestelling en ben nu al blij dat ik voor dit restaurant gekozen heb!


Update: op aanraden van de serveerster ging ik voor de spareribs. Dat was een goede keuze, want ze waren perfect klaargemaakt! Het vlees viel van het bot af. De aardappel at ik met de extra BBQ saus en met de Heinz ketchup die op rafel stond. Ik heb heerlijk gegeten. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten