zondag 27 juli 2014

Wat leuk! Oh nee toch niet...

Afgelopen week was ik op vakantie in Duitsland. We gingen twee dagen zwemmen in een meertje en toen we de parkeerplaats op reden, zag ik het volgende: 


Het was de achterkant van een Italiaanse ijssalon. Ik eet normaal gesproken geen ijsjes (vanwege de toegevoegde suiker), maar het was vakantie en ik was nieuwsgierig naar wat ze hadden, dus ik ging informeren. Ik kon altijd later besluiten of ik wel of niet voor een ijsje zou gaan.
De man achter de toonbank vertelde me dat ze wel lactosevrij ijs hadden, maar geen glutenvrij ijs. Ik wees nogmaals naar zijn t-shirt, waar "Lactose- und Glutenfreies Eis" op stond, maar helaas: die claim konden ze niet waarmaken. 
Gelukkig ging ik alleen nog maar informeren, omdat ik langs de ijssalon kwam op weg naar de wc, en had ik nog niet mijn zinnen gezet op het daadwerkelijk eten van een ijsje. Maar ik vind het wel compleet waardeloos dat hun advertentie niet klopt. 

1 opmerking: