zondag 5 oktober 2014

Ontbijten op vakantiepark Pierre & Vacances Belle Dune

Deze week verblijven we tijdens het toernooi in huisjes op vakantiepark Belle Dune in Fort-Mahon-Plage, Frankrijk. De organisatie van het toernooi heeft geregeld dat we in het restaurant van het park gebruik kunnen maken van het ontbijtbuffet. Vorig jaar kon ik hier nauwelijks iets pakken: eieren, fruit en oude rijstwafels. Als het beleg zat in potten en kon ik dus niet gebruiken. Ook was het toen een kleine tien minuten lopen naar het restaurant en als ik 's ochtends al heel vroeg naar het park moet gaan, blijf ik liever twintig minuten langer in bed liggen. Daarom had ik een pak rijst/kokosmelk meegenomen en een pak muesli en heb ik daar de hele week mee ontbeten.
Vanmorgen kon ik uitslapen en wilde ik gebruik maken van het ontbijt in het restaurant. Het was nu ook maar een minuut of twee lopen vanaf mijn huisje. Ik was aangenaam verrast door het aanbod, want er lagen twee soorten voorverpakt (lang houdbaar) glutenvrij brood. Een soort bevatte melkpoeder, de andere niet:
Ik heb me beperkt tot een halve boterham met ketchup (uit een portiezakje) en een gekookt ei, want ik vond het brood niet lekker. Het was niet droog, maar het smaakte me gewoon niet zo. Het was erg zwaar en had niet zo veel smaak. Wel heb ik royaal gebruik gemaakt van de verse fruitsalade.

Het is me heel goed bevallen in het huisje (waar een keuken in zit) te ontbijten. Als ik volgend jaar terugkeer, zal ik dat zeker weer doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten