maandag 3 november 2014

Glutenvrij naar LAX met KLM

Vandaag ben ik met KLM van Amsterdam naar Los Angeles gevlogen met een rechtstreekse vlucht. De vlucht duure ongeveer 10,5 uur. Aan boord werd eerst een hoofdmaaltijd geserveerd, halverwege de vlucht een snack en aan het einde een lichte maaltijd.

Dit was mijn hoofdmaaltijd:


Het was een voor mij nieuwe warme maaltijd met (ik weet niet of jullie het kunnen lezen) boekweit, boontjes, kip en champignons. De aanwezige allergenen stonden op de verpakking vermeld (super handig!!!) en er zat geen melk in, mooi! De salade had geen dressing en was dus erg saai, het bakje met fruit was prima. Het broodje heb ik voor een later moment bewaard en was gelukkig weer erg zacht en lekker. Helaas staan de ingrediënten er niet op, dus ik weet niet of er nu wel of geen melk in zit. Ik heb Consenza gemaild met de suggestie de ingrediënten op de verpakking te vermelden. Ik hoop dat ze iets met die suggestie gaan doen (heb er nog niks op gehoord).

Zoals op één keer na altijd het geval is, was er bij de snack niks speciaals voor mij. De andere passagiers konden kiezen uit paprika chips en ijs. Ik vroeg om extra amandelen (die iedereen aan het begin van de vlucht uitgedeeld krijgt).
Bij KLM mag je tijdens de vlucht altijd drinken en wat te snacken halen. Ik zag dat ik de Mentos zou mogen eten (maar ik ben geen snoeper...) en vroeg of er fruit was, waarna ik een appel kreeg.

Dit was mijn lichte maaltijd aan het einde van de vlucht: 


Ik vind de rijstkoekjes erg lekker en ben blij dat die zo vaak voorbij komen. De yoghurt was heel erg zoet, het fruit was weer prima.

Er is weer prima voor mij gezorgd! Ik blijf jullie wel als tip geven om zelf een mueslireep of zo mee te nemen voor als je trek krijgt tijdens de vlucht. Ook is het een aanrader om mini-jammetjes mee te nemen, om je broodje mee te kunnen besmeren. Maar je hoort mij helemaal niet klagen hoor, KLM had het weer goed voor elkaar!

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten