maandag 10 november 2014

Olamendi's Mission Viejo

Deze week werden lunch en diner door verschillende lokale restaurants verzorgd. Gisteravond was het de beurt aan Mexicaans restaurant Olamendi's. Ik vroeg de kok of er ook iets bij zat wat glutenvrij en melkvrij was. Alles bleek glutenvrij te zijn en alleen in de kaas zat vanzelfsprekend melk. Wat geweldig!
Het was een buffet. Je kon maistortilla's laten vullen met kip of varken, verder waren er sla, uitjes en kaas en verschillende soorten saus, salsa en guacamole. Tevens werden rijst en bruine bonen geserveerd en het buffet eindigde met chips en salsa.


Het was ontzettend lekker en ik ben meerdere keren terug gegaan om nog wat te halen. Mijn buik heb ik rond gegeten :).

Vanavond wilden we buiten de deur een hapje gaan eten, wat wil zeggen: niet op het tennispark. Het was onze laatste avond in Mission Viejo en we wilden de week elders afsluiten. Het eten was gisteren zo lekker, dat we naar Olamendi's zijn gegaan. Het was meer een afhaalrestaurant dan een gewoon restaurant, maar er waren wel tafeltjes. Het voordeel van het afhaalsysteem was, dat we heel snel ons eten hadden. En wat was het lekker!!!!! Ik had nu wel gerechten met kaas en zure room genomen. Wat heb ik gesmuld zeg, het was nog lekkerder dan het eten van gisteren.

Het restaurant zit naast supermarkt Sprouts. Mocht je ooit in Mission Viejo komen en glutenvrije boodschappen willen halen, ga dan zeker naar deze supermarkt. Alle producten die glutenvrij zijn, zijn voorzien van een kaartje waarop dat aangegeven staat. Hoe fijn is dat! En nog mooier: het stikt van de kaartjes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten