zaterdag 8 november 2014

Ontbijt. Hash browns of...?

In het hotel waar ik nu zit, de Ayres suites in Mission Viejo (VS), is het ontbijt inbegrepen bij de kamer. Ik kende de mogelijkheden nog van vorig jaar. De eerste ochtend ging ik naar de ontbijtzaal, waar ik hash browns (gebakken aardappelreepjes) kon eten, ei en fruitsalade. Dankzij de jetlag, stonden de aardappelen me niet tegen, want in Nederland was het al middag. Normaal gesproken hoef ik 's ochtends vroeg echt geen gebakken aardappelen!
's Middags ging ik naar de supermarkt. Bij Sprouts vond ik geweldige suikervrije kokosyoghurt van het merk So Delicious. Ik kocht ook nog wat andere dingen, onder andere mijn lunch voor de eerste dagen en wat rauwkost en guacamole om 's avonds te snacken. De volgende ochtend at ik de yoghurt met bramen en de havermout die ik uit Nederland had meegenomen. Wat een heerlijk ontbijt!
Ik heb nu de hele week keuze in wat ik wil eten. Ik kan gaan voor yoghurt met fruit en havermout, hash brown en/of ei uit de ontbijtzaal, fruit van het ontbijtbuffet (dat kan natuurlijk altijd, ik ben dol op fruit!), havermoutpap met gojibessen en kaneel (allemaal meegenomen vanuit huis) of brood (over van de lunch). Kortom: lekker veel variatie en vooral erg lekker allemaal! 

1 opmerking:

  1. Lastig, hè. Ik ben 20 jaar en eigenlijk eet ik pas sinds een jaar glutenvrij, omdat ik al een aantal jaar last had van regelmatige hoofdpijnaanvallen. Later bleek dit te komen door een glutenallergie en sinds ik glutenvrij eet heb ik (bijna) nooit meer last ervan. Het vervelende is alleen dat ik heel erg van op vakantie gaan hou en van uit eten gaan, maar ik ben nog niet gewend om op deze manier op mijn eten te letten. Al doende leert men, maar ik vind het nog steeds een hoop gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen