zondag 25 januari 2015

Heerlijke spreads!

In de Australische supermarkten vind je in de koeling veel soorten spreads, die heerlijk zijn op brood. Ik heb eerder deze week twee spreads gekocht, namelijk deze:


Ik kan hier echt ontzettend van genieten. De bovenste, die met aubergine, is mijn favoriete spread. Als ik die toch eens in Nederland kon kopen... *zucht*
Het is niet alleen de smaak die goed is. Het is ook nog eens zo dat de ingrediënten gezond zijn. In Nederland vind je allerlei salades in de koeling, maar die zitten vaak bomvol vet en suiker. Deze spreads niet, daar heb ik ze op uitgezocht, naast de smaak natuurlijk. Ook zitten er niet zo veel calorieën in. Van de zelfde merken stonden er overigens ook genoeg spreads waarbij dat wel het geval was. 



Nu heb ik een vraag aan jullie: weten jullie of je zulke spreads ook in Nederland kunt kopen? Het gaat me om de verse spreads, dus niet de sandwich spreads uit een pot. En dan dus ook graag de magere varianten, dus de salades op basis van groente en niet de salades op basis van mayonaise. Ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen :-). 

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten