vrijdag 23 januari 2015

IBIS hotel Glen Waverley

Bij het ontbijt is het hier goed geregeld in het IBIS hotel in Glen Waverley, Melbourne. Ik krijg elke ochtend lekkere boterhammen, die ze op een veilige manier toasten in de keuken. Qua beleg is de keuze wat minder. Ik kan portieverpakkingen pindakaas en honing pakken. Daarnaast kan ik gaan voor wat warme dingen. Bij het warme buffet staat het op de kaartjes aangegeven als het glutenvrij is. Ik kan worstjes, spek en gepocheerd ei pakken. Het roerei is ook glutenvrij, maar bevat melk. Er is heerlijk vers fruit. Elke dag een ei op mijn brood, trekt me niet, en 's ochtends hoef ik niet zo nodig aan de spek en worstjes. Daarom heb ik in de supermarkt wat broodbeleg gekocht dat echt heerlijk smaakt. Ik heb ook alvast voor volgende week een pak muesli en amandel/kokosmelk gekocht. Een van de ochtenden heb ik de muesli mee naar het ontbijt genomen. Daar kreeg ik een kom sojamelk. Ik werd er op geattendeerd dat bij de ontbijtgranen ook glutenvrije ontbijtgranen stonden, maar die bleken in een pot te zitten, waaruit je met een schep moet scheppen. En die schep lag op het zelfde schoteltje als de tang van de wheatbix. Geen optie dus.

Kortom: heerlijk brood, helaas wat weinig keuze uit beleg. Maar ik ben tevreden zo. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten