maandag 30 maart 2015

Houston Airport

Op het moment van schrijven, zit ik op het vliegveld in Houston. Ik heb een korte vlucht achter de rug en de lange vlucht naar Amsterdam nog voor me. Ik heb een overstaptijd van 3,5 uur. Het was in mijn huidige tijdzone tijd om te lunchen, in Nederland tijd om te dineren. Alle reden dus om een maaltijd te gaan scoren! Ik moet straks opstappen in de E-terminal en daar ben ik op zoek gegaan naar iets te eten. Mueslirepen, snoep, chips en fruit kun je hier sowieso veilig scoren. Ik wilde echter iets anders eten en liever geen salade, als het even kon. Zoals altijd in de VS, kun je op het grote Houston Bush Airport bij heel veel tentjes eten kopen. Ik zag onder andere deze:


Taco's en tortilla's dus. Ik vroeg de vrouw achter de balie of ze me aan iets kon helpen dat zowel vrij was van gluten als melk. "Ja hoor, dan kun je nummer 3 of 7 bestellen en krijg je zachte tortilla's in plaats van taco's.", al wijzende op het bord achter haar. Nou, nummer 3 dan maar! Een tortilla met beef, een met kip. De kaas zouden ze achterwege laten en in plaats daarvan kreeg ik guacamole aangeboden. Buiten dat worden de taco's/tortilla's standaard gevuld met sla en tomaat. 


De tortilla's werden tevens met rijst en bonen geserveerd. 


Het smaakte me iets te zout. Ik word niet zo vrolijk van al dat zout als ik nog lang moet vliegen, want je droogt sowieso al uit in een vliegtuig, als je niet oppast. Verder was de smaak zeker oké. 

Vlak na het eten moest ik een sprintje trekken naar het toilet. Ik weet alleen niet of het door deze maaltijd komt of door iets anders... Oeps. 

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten