zaterdag 28 maart 2015

Spareribs bij Chili's

Vanavond heb ik gegeten bij Chili's. Dat is een restaurant uit een grote keten en er zit een vestiging naast het hotel waar ik deze week verblijf in Baton Rouge, USA. Op hun website staan acht menu's die aangeven welke gerechten vrij zijn van bijvoorbeeld gluten, melk en pinda's. Ik combineerde de menu's van gluten en melk en dan blijft er nog genoeg over. Ik wist van de voorgaande jaren dat de spareribs glutenvrij zijn en al een paar dagen geleden had ik met een andere speler afgesproken samen spareribs te gaan eten. Vanavond was het dus zo ver. 


Ik bestelde een full rack of spareribs met barbecuesaus (original), tomaat/spinazie/knoflook en corn on the cob. Hierboven zie je geen maïs, die kreeg ik even later geserveerd. En ik kreeg gestoomde broccoli, zonder die besteld te hebben. Ik denk dat die standaard bij de ribs zitten. 
Het was erg lekker allemaal, al moesten we de spareribs wel terugsturen om opgewarmd te worden. Ik heb gesmuld! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten