maandag 6 april 2015

Glutenvrije hemel in Baton Rouge

Twee weken geleden heb ik in Baton Rouge twee maal de glutenvrije hemel bezocht. Truly Free is een bakkerij en deli die volledig glutenvrij, melkvrij en eivrij is. Daarnaast maken ze veelal gebruik van 'alternatieve' suikers en zoetstoffen. Geen kunstmatige zooi, wel stevia. Het is geweldig om alles van de menukaart te kunnen eten. Vorig jaar schreef ik al een blog over deze geweldige plek, daar kun je ook foto's zien.
De eerste twee dagen dat we in Baton Rouge waren, zijn we gaan lunchen bij Truly Free. Ook mijn niet-glutenvrije coaches en collega's gingen mee en ze vonden het hartstikke lekker. De eerste dag ging ik voor een panini (eigenlijk twee geroosterde boterhammen met heel veel beleg er tussen) en als bijgerecht frietjes van bataat. Het smaakte goed, al waren de frietjes nogal slap. De suikervrije limonade was lekker. Die dronk ik de volgende dag ook, toen ik voor een spinaziewrap ging die gevuld was met allerlei lekkers en daarna getoast. Dat was toch echt de topper hoor!
Ik kon het deze keer niet laten om ook wat mee te nemen uit de koeling met heerlijke muffins, cupcakes, koekjes en donuts. Een ware suikerbom, waar mijn tanden bijna van uit vielen, maar het was wel heel goede kwaliteit (en helemaal niet droog).
Ook nam ik wat hamburgerbroodjes mee, die ik bij het ontbijt gegeten heb.

Mocht je ooit in Baton Rouge zijn, bezoek dan zeker deze plek! Het is de moeite meer dan waard.

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten