maandag 15 juni 2015

#Wijbloggenglutenvrij: top-3 favoriete producten

Ook deze maand doe ik weer mee aan het glutenvrije bloggers initiatief #Wijbloggenglutenvrij. Op de 15de schrijven we allemaal over het zelfde thema. Deze keer delen we onze top-3 favoriete producten met jullie.

Dit is mijn lijstje favoriete glutenvrije producten:

  1. Brødmix. Dit brood is super simpel te maken, want je hoeft alleen maar water toe te voegen aan de meelmix en zonder rijstijd kan het brood gelijk de oven in. Het blijft tot wel een week lekker in de koelkast en ook uit de vriezer is het heerlijk. Het brood is soepel en kruimelt absoluut niet. Daarnaast zit het bomvol vezels. Als ik thuis ben, neem ik het elke dag mee naar de tennisbaan om mee te lunchen. Mijn favoriete beleg is met runderrookvlees, maar met vegetarische paté vind ik het ook erg lekker. 
  2. Boekweitgrutten. Ik ontbijt doordeweeks bijna altijd met boekweitgrutten met frambozen. Ik vind het lekker, het is gezond en het geeft een verzadigd gevoel. Ook geeft het me langdurig energie, want op dit ontbijt kan ik een hele ochtend sporten. 
  3. Fruit/noten/zaden repen. En dan graag van de gezonde soort, dus zonder toegevoegde suiker of stroop! Ik eet graag de repen van MadeGood, NAKD en enkele merken die ik tot nu toe alleen nog maar in het buitenland gevonden heb. Ik heb altijd een reep bij me, voor het geval ik onverwacht trek krijg en er niks anders te eten voorhanden is. 
Ik ben zelf erg benieuwd naar de favoriete producten van de andere bloggers! Ik weet niet eens of ze hun favoriete dieetproducten zullen opgeven of gaan schrijven over bijvoorbeeld chocolade en drop (hier ook favoriet!). 


Wie doen er deze maand nog meer mee?
Glutenvrijemama.nl
Glutenfreeamsterdam.com
Storiesofacoeliac.com

Glutenvrijhoorterbij.blogspot.com
Deglutenvrijeman.nl

Meerdanglutenvrij.nl
Laurienis.com
Emilyglutenvrijekleuter.123website.nl
Mijnserendipity.wordpress.com
Ikbenglutenvrij.nl

Homeofcomfort.nl
Pinkpequena.nl
Morethansoup.be
Altijdglutenvrij.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten