maandag 11 april 2016

Met KLM van Johannesburg naar Amsterdam

Vannacht ben ik met KLM van Johannesburg naar Amsterdam gevlogen. We vertrokken rond half twaalf 's avonds en kwamen rond tien uur in de ochtend aan.
Al snel na het opstijgen kwamen ze met een maaltijd. Het was gezien het tijdstip gelukkig een lichte maaltijd. De andere passagiers kregen twee kleine wraps, ik kreeg dit:


Linksboven een bakje met tomaat, komkommer en salade. Er lag ook een zakje dressing op het dienblad. Midden boven vanillepudding. linksonder rijstwafels, roomkaas, zalm en wortel. Rechtsonder twee kleine rijstwafeltjes met een sojacrèmelaagje en een botertje. Het smaakte me erg goed! 

In de ochtend kregen we ontbijt geserveerd: 


Fruitsalade, een bakje yoghurt, twee kale rijstwafeltjes (met boter en jam) en een bakje met warm eten. Daarin zaten champignons, tomaat, een gekookt ei en spinazie. Ik vond het een goed samengesteld ontbijt.

Het was weer goed voor elkaar! Gelukkig heb ik vannacht geslapen. Ik weet niet of ze tijdens de vlucht nog langs geweest zijn met een snack. Ik vermoed van niet, gezien het tijdstip. Als je aan boord van KLM trek krijgt, kun je altijd naar "achteren" lopen waar een snackwagen staat. Qua glutenvrije opties liggen daar rolletjes Mentos en als ik het me goed herinner ook kleine Snickers. Maar ik ben er al jaren niet naartoe gegaan, aangezien ik niet kan lopen. Als ik ooit tussen de maaltijden zin heb in een snack, vraag ik om nootjes (ze delen altijd zakjes cashewnoten uit aan het begin van de vlucht) en Mentos of fruit. 

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten