donderdag 12 mei 2016

Lunch en diner in Johannesburg

Vorige maand verbleef ik in verband met toernooien twee weken in Zuid-Afrika. De eerste week in het ene hotel, de tweede week in het andere. De lunch werd twee weken lang door de zelfde cateraar op het park verzorgd. Het vond in buffetvorm plaats, maar voor mij werd elke keer in de keuken een bordje klaar gemaakt. Het ging maar één keer mis, toen de kok vrij gehaast een bord klaarmaakte, omdat het nog niet klaar stond. Toen deed hij couscous op mijn bord. Gelukkig merkte ik dat zelf op. Verder ging het twee weken lang goed en ik heb heerlijk gegeten, zonder klachten!
Zie hieronder foto's van een groot deel van mijn lunches:










Ook bij het diner was het goed voor elkaar. In het eerste hotel stond er een buffet. Ik vroeg elke avond wat ik wel en niet kon eten. Na twee avonden werd me al direct wat vlees of vis zonder saus gebracht, dat ze apart voor me hadden gemaakt in de keuken. 
De tweede week hadden we ook diner in buffetvorm. Wanneer ik me meldde, werd mij iets speciaals te eten gebracht. Daarnaast kon ik meestal ook driekwart van het buffet eten. 







Ik ben niks te kort gekomen! Ik vind het altijd erg gemakkelijk om aan volwaardige maaltijden te komen in Zuid-Afrika en de mensen hier zijn allemaal super behulpzaam.
Het was een mooie (en lekkere) trip!

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten