donderdag 11 mei 2017

Dineren op Schiphol

Oh jee, ik loop echt hopeloos achter met nuttige tips op mijn blog. Maar... hier is er weer een! 
Namelijk een plek waar je na de douane op Schiphol een warme maaltijd kunt halen. Ik heb in het verleden een flinke zoektocht afgelegd, maar de laatste tijd dineer ik meestal in de KLM lounge. Helaas hebben ze daar een wisselend menu en dat is soms wel en soms niet glutenvrij, dus in februari ging ik toch op Schiphol op zoek naar iets te eten. Voor de douane kun je tegenwoordig uitstekend terecht bij Leon, na de douane moet je wat meer je best doen. Al hoorde ik laatst dat ze tegenwoordig bij de McDonald's bij lounge 3 glutenvrije broodjes hebben. 
Deze keer scoorde ik mij maaltijd bij Kebanya, een Aziatisch restaurant vlakbij Holland Boulevard. Ze hebben een uitgebreide allergenenkaart, die eigenlijk waardeloos is als je coeliakie hebt. Ze konden wel wat eten voor me maken: ze zouden groente wokken met garnalen of beefreepjes met een glutenvrij sausje en dat werd dan geserveerd met rijst. Smaakte best oké, al voegde ik nog wel wat eigen glutenvrije sojasaus toe, die ik in mijn tas had zitten in portieverpakkingen (handig als je sushi wilt halen op het vliegveld). 



Fijn om er weer een betrouwbare plek bij te hebben! Al was het wel prijzig, dus ik ga hier niet elke keer eten. 

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten