zaterdag 5 augustus 2017

Met KLM naar Johannesburg en terug

Hoi,

Ik heb al lang niet meer geschreven hier. Ik ging net door het archief met foto's die ik wel alvast had geupload voor mijn blog en kwam de volgende tegen. De eerste drie zijn als ik het goed heb van mijn heenvlucht van Amsterdam naar Johannesburg op 1 april van dit jaar, de laatste twee van de terugvlucht op 9 april. Hoe het smaakte, kan ik je nu niet meer vertellen... 








KLM heeft aan boord een doos met snacks die je tijdens de vlucht kunt krijgen, als je naar voren of achter loopt voor een drankje en wat te snoepen. De glutenvrije dingen zijn de kleine chocolaatjes van Verkade (melk en puur, puur is ook lactosevrij) en rolletjes Mentos in allerlei smaken. Daarnaast zijn de kleine zakjes nootjes die worden uitgedeeld ook glutenvrij. 

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten